29. listopadu 2010

Losování!!!!! A vánoční Marina!!!

Milé dámy, blogařky,
velice děkuji za váš neskutečně veliký zájem o "Malé blogískové hrátky", udělaly jste mi obrovskou radost. Děkuji!!!!!
Účast byla opravdu hojná, naplnily jste polévkovou mísu. Mužské osazenstvo by dozajista přivítalo tuto mísu naplněnou úplně něčím jiným:))))).....
Losování proběhlo pod mým přísným dohledem:))))), aktu se ujal mladší syn......
Tramtadadá!!!!! První vylosovanou dušičkou je Venda, druhá je Monča. Gratuluji!!!!! Prosím, zmíněné dámy, ať se mi ozvou na mailík sar12@seznam.cz s adresou. Moc děkuji!!!! Venda, jakožto první, má možnost vybrání si dárku, buď pytlík nebo srdíčko.



A dalším potěšením je právě vycházející nové, vánoční, číslo Mariny.
Dovolte, pár slovíček od naší milé Belletky, autorky časopisu......
"Bellet má hotové a vytištěné další číslo časopisu pro hobby švadlenky, které ke stroji usedají prvně nebo pravidelně pro potěchu svoji či svých blízkých. A musím v souvislosti s tímto úvodníkem poděkovat všem, které mi píšete, že jste až kvůli Marině zakoupily stroj. Je mi velikou ctí.
PROSINCOVÁ MARINA jako vždy nabízí deku (tentokráte v tradičních barvách a ušitou ze křivek), kabelku (malou sváteční dámu) a pro ty z vás, které stále ještě váháte nad taškou, jsem připravila jednoduchou messenger tašku ušitou ze dvou obdélníků. Z vánočních dekorací vás čeká girlanda a šitý adventní věnec. Šitou tvorbu pro děti zastupuje pyšně BERTA ("myškomedvědice" a dle dam z Fler klubu Marina i klokanice) a polštář s přenesenými dětskými obrázky, které vyšijeme pomocí quiltovací patky. Oproti standardním 7 projektům, vás čeká navíc malý vánoční dárek - kosmetická taštička, kterou využijete určitě i k jiným než parádivým účelům.
Jako vždy nechybí detailní pracovní postupy s barevnými fotografiemi, střihová příloha tištěná v poměru 1:1, navíc zahrnující veškeré švové přídavky apod. Zkrátka vystřihnete, obkreslíte na látku a šijete. Nechybím samozřejmě já, Bellet - pro mnohé z vás již kamarádka, se kterou usedáte ke strojům rády a navíc s důvěrou, že se dílo podaří. Za to vám moc a moc děkuji.
POZOR: OD LEDNA NEBUDE MARINA K DOSTÁNÍ NA NOVINOVÝCH STÁNCÍCH. PRAVIDELNĚ VÁS BUDE ČEKAT PRÁVĚ ZDE NA FLER a samozřejmě adresách v časopisu uvedených. Omlouvám se všem, které tímto od Nového roku zklamu, ale bohužel není v mých silách financovat marný boj s trafikanty, kdy nejsou k vidění na stáncích ani draze tištěné reklamní propriety apod. Děkuji za pochopení.

Časopis Marina vzniká v týmu tří lidí:
Design časopisu, návrh a realizace veškerých projektů, texty, pracovní postupy, fotografie pracovní části časopisu: Bellet (Ivana Havelková)
Grafické zpracování časopisu a zajištění tisku, imagové fotografie: Vojtěch Havelka
Korektorka: Dalmatinka (Markétka Svobodová)
Časopis je hand-made výrobkem a je potřeba k němu tak též přistupovat. Není v něm obsažena reklama, tj. nejsem schopná nabídnout za cenu 82 Kč sto a více stran. Nestojí za mnou žádné nakladatelství, tým profesionálů. Veškerá práce odráží mou a manželovu snahu nabídnout maximum, které je v našich silách. Děkujeme všem, kdo jste Marinu právě takovou přijali a vložili tak důvěru v dva nadšence, kteří věří, že poctivá práce může na trhu obstát. Děkujeme dnes již stovkám čtenářek za předplatné, nadšení, radost, zasílané fotografie hotových výrobků apod. Pro nás je každý měsíc malé těhotenství, na jehož konci se rodí několik bezesných nocí bělostná Marina. Jsme jako "rodiče" vděčni, že ji každý měsíc vyhlížíte, těšíte se, co jsem pro vás připravila, nedočkavě mě ponoukáte, ať prozradím alespoň "špetičku". Děkuji vám.
Všem přeji krásný předvánoční čas. Více v časopisu."
















Výherkyním srdečně gratuluji, snad je drobnost vyrobená mou rukou potěší.
A Belletce děkuji za její úžasný časopis!!!! Těším se, těším na Marinku.
Poklidné a sněhem zaváté odpoledne. Šárka





9 komentářů:

  1. Milá Šárko, gratuluji vítězkám, děkuji za ochutnávku Mariny a přeju všem vám doma poklidný a pohodový advent.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. vítazkám srdecne gratulujem...a Marine prajem vela vela uspechov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji výherkyním i týmu nadšenců vydávajících krásný časák !
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  4. Časopis je to jistě úžasný, škoda že nejsem švadlenka. Posílám gratulaci vítězkám a všem ostatním přeji krásné adventní dny.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Jááááááááá...opravdu jááááááá????? Huráááááá, jupííííí, tralaláááááá já jsem vyhrálááááááááááá:-))))))
    Vážně...neklame mě zrak...je to vůbec možný, že mám takový štěstíííííííííí?
    I slza mi tu ukápla....mám radost a velikouuuuuuuu:-)))))
    Mocinky moc moc moc moc děkujííííí za předčasné vánoce....já jsem tak překvapená. Nevím, jak nejlíp poděkovat, ale určitě se budu na výhru těšit...jen to rozhodování to bude těžké :-))))
    Přeji všem krásný a poklidný advent, čas očekávání a lásky...ať každý den přináší drobné radosti a naplní všechna srdíčka štěstím a láskou....za srdce všem moc děkuji, Venda.

    OdpovědětVymazat
  6. Šári, děkujem za soutěž a výherkyním posílám veeelkou gratulaci :) pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
  7. blahopreju vitezkam :) a mimochodem, taky zvazuju koupeni siciho stroje.. jen musim dobre vybrat, od dob, kdy jsem sila napsoled, uz umi masinky opravdu jine kousky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulace veliká!!!
    Děkujeme za prima soutěž a přeji příjemný adventní čas milá Šári.

    OdpovědětVymazat
  9. Voilà encore un petit moment de détente à découvrir des petits bonheurs !!!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...