20. října 2010

nové vánoční šití

Letos docela "řádím" s kanafasem, ušila jsem punčošku, lehce netradiční, se šátečkem, který se mi tak moc líbí na Belletčině kabelce v časopise Marina, že jsem neodolala a na punčochu jej našila:))))).
Zkusila jsem ušít i malé medvídky podle vlastního střihu, pupík mají z dřevěného knoflíčku a kolem krku buď mašličku nebo šálek.


Krásný večer a veliké poděkování všem za milé návštěvy.
Zdraví Šárka.

25 komentářů:

  1. ... jéééééééééééééé Šárko, ti jsou krásníííííííííííí :o)
    ... tak Ty už takhle myslíš s předstihem na vánoční čas :o)
    ... přeji krásný večer :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. sar šárinko - zase smekám nad tvými něžnými kousky, už dlouho nic nepřibylo, tak sem ráda za další nápady, měj se moc moc hezky, pa pherenis

    OdpovědětVymazat
  3. Šárinko, áááách! To je nádhera! Něžné, jednoduché, elegantní, s úžasnými detaily! Opravdu hodně velká krása...usmívám se tady na monitor, ještě, že jsem sama :o)
    Krásný večer, zdravím. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, medvídci jsou naprosto dokonalý... super Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný pozdní večer!!!!

    Vladěnko, děkuji!!!! No bodejť bych vánočně nešila, když jsem se naladila Tvými úžasnými skřítky vánoční notou:))))).

    pherenis, děkuji a ráda Tě tady "vidím".

    Helenko, Věrko, milé zlaté, moc děkuji!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Medvídci jsou krásní, krásní...na stromeček jak dělaní :-)
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Mackovia sú rozkošníííí:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Sarka, tak siticko je krasne, jemne az z neho citit vianocnu atmosferu...krasne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kdyby byly méďové na prodej, neváhala bych! A celé to je překrásné, jste tak šikovná!

    OdpovědětVymazat
  10. DOBRÝ DEN ŠÁRI,MOOOOC KRÁSNÉ ŠITÍČKO...OBZVLÁŠŤ SE MI LÍB TA GIRLANDA VÁNOCE....NEMÁTE NA NI NÁVOD??NEJSEM ŠVADLENA A MOOOC BY SE MI LÍBILA...DÍKY DARČA

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den Šárko, nedá mi a musím také přidat svoje jééééééé, protože pro mědvědy já mám slabost :o) Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sarko,asi uz tu bylo vsechno receno ale i tak se pridavam k obdivovatelkam:) Medvidci i puncoska-jako vzdy- dokonale!! Preji ti krasny zbytek tydne,Monika.

    OdpovědětVymazat
  13. sehr schön und wieder toll fotografiert

    Liebe Grüße
    anke

    OdpovědětVymazat
  14. Šárinko, nádherně řádíš!! Tvůj rukopis je nezaměnitelný! Jako vždy nádhera a zase nádhera!!!
    Krásný večer...Zuzí

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šárko,
    jako vždy - v jednoduchosti je krása a i jednoduché a nepřeplácané věci dovedou udělat tu největší krásu!

    OdpovědětVymazat
  16. ŠÁRINKO, VŠE JE MOC KRÁSNÉ.
    JSI TAK MOC ŠIKOVNÁ.
    U VÁS BUDOU KOUZELNÉ VÁNOCE.
    HEZKÝ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  17. Šárko, to je tak roztomilý nápad, uháčkovat těm medvídkům šálu, fakt moc hezké :-)

    Už se na ty naše moc těším, před Vánoci se budeme stěhovat, pak Vám pošlu fotky, jak náš nový domov s Vašimi vánočními dekoracemi vypadal :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Jedním slovem kouzelné a jedinečné. A jak už psala Zuzí rukopis nezaměnitelný.
    Hezký víkend, Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. No Saruš užasné, krásné , más nadherné nápady

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Šárko!!!
    Z tvého blogu na nás už krásně dýchají vánoce.Šitíčko se moc povedlo.Punčoška jen čeká na naplnění a méďové jsou super.
    Zdravím.B

    OdpovědětVymazat
  21. Vaše výtvory jsou kouzelné. Jen řaďte dál ...
    Přeji pěkný večer.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  22. Veliké, převeliké poděkování!!!!! Moc si toho cením, že mi píšete, děkuji.

    Krásný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  23. Tworzysz piękne deloracje; ogromnie podobają mi się te swiąteczne misie,koniki z porzedniego postu i wszystko inne co miałam okazję dopiero teraz poogladać.Będę wpadała częściej:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovědětVymazat
  24. prekrasne. ti mackovia su uzasni. uz som si usila koniky podla vasho strihu, mali velky uspech. neuverejnili by ste podobny strih na tychto krasnych mackov? ja by som to bez strihu asi nedokazala... :D pekny vecer.

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den, mohla bych poprosit o střih na toho sladkýho méďu???prosím
    a děkuji Lucka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...