Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

22. září 2010

Marina je na světě!!!!

Drahé dámy, milé návštěvnice,

s neskutečnou radostí Vám oznamuji, že časopis Marina je na světě, už dnes si můžete u Belletky.... tady http://www.fler.cz/bellet objednat první číslo nebo předplatné na půl roku, rok.
Zaměření časopisu a jeho projektů: domácí dekorace, bytový textil, kabelky a tašky, šité hračky.

Co je obrovským plus a co v podobných časopisech scházelo, je všitá střihová příloha, střihy jsou v poměru 1:1, takže nemusíte nic sami zvětšovat a upravovat, střihy se nepřekrývají, tj. vystřihnutím jednoho, nezničíte druhý střih.
A další bezkonkurenční věcí je opravdu detailní zpracování pracovních postupů, každý projekt má vyhrazenou minimálně 1 stranu, u náročnějších projektů až 5 stran fotografií a podrobných instrukcí, podle nich ušije opravdu každá i složitější věci. Fotografie jsou i v pracovní části barevné.

A na co se můžete v první čísle těšit?



.....na překrásnou kabelku s šátečkem.
...na dětskou deku, organizér a sloníka.

...na baťůžek a mnoho dalšího.

Marině i Belletce přeji štastný start a úspěšné vyplutí mezi nás švadlenky, začínající i ty pokročilé!!!!!
Šárka


17 komentářů:

máma Jupíková řekl(a)...

objednáno!! :)) díky a hezký den M.

sar řekl(a)...

Ahojky Martinko,

já taky:))))), už se těším!!!

Pěkný sluníčkový den. Šárka

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Šárko,
dobrá zpráva!!
Jdu si jej objednat..
A děkuji za skvělou zprávu!!
Hezký den
Jarka

Věrka řekl(a)...

Martinko, díky za info... už jsem pokukovala a nejspíš i objednám....
Věrka

Helena řekl(a)...

Šárko, to si mě tedy navnadila, že bych na stará kolena začala fakt trochu šít?
Krásný večer (skorovečer), zdravím Helena

Harcovnice řekl(a)...

WHAU ...
UŽ MÁM OBJEDNÁNO OD MINULE :o)
Šárko, moc děkujeme za tip, že se s námi podělíš o tu krásu a hlavně informace :o)
Prifesně vím, že to není vůbec jednoduché vydat takový časopis ...
Přeji krásné dny, zítra nám začíná podzim ...

Vlaďka

P. řekl(a)...

Objednáno...děkuju :-)

hortenzie my living řekl(a)...

Ahojky Šárko,

už v minulém příspěvku, kdy jsi se zmínila o novém časopise jsem měla radost, že ruční práce stále jedou a jsou v oblibě.

Mám objednáno a už se těším na číslo. Myslím, že tento typ časopisu chyběl na PNS.

Pohodový den. Eva

sar řekl(a)...

Krásný den přeji,

to jsem ráda, že Vás všechny časopis oslovil. Belletka je opravdu úžasný človíček, s ohromným vkusem a skvělými nápady. Určitě se bude Marina líbit.

Děkuji a pěkný den, první podzimní. Šárka

Susie řekl(a)...

Ahoj Šárinko,

tak už jsem taky blogařka a mohu vkládat komentíky :-))jupííííí
Z časopísku mám obr radost, Tobě děkuji za propagaci, protože nebýt tvých stránek, tak o něm nevím :-)) už jsem si ho u Belletky předplatila :-) Jinak se k tobě moc ráda chodím kochat a inspirovat, miluji Tvou krásnou a precizní tvorbu a NÁPADY!
Přeji spoustu radosti sluníčko :-))

Zuzí

sar řekl(a)...

Zuzanko,

zlatíčko moje, jůůůůůů blogísek!!!! Už na něj utíkám, díky za zprávu.

pa pa a Pěknou dobrou noc. Šárka

hortenzie my living řekl(a)...

Ahojky Šárko,

mrkni na můj blog, je tam pro Tebe překvápko..

Pohodovou neděli. Eva

lucijena řekl(a)...

časopis už máme doma - moc se mi líbí :-)

P. řekl(a)...

Milá Sar u mě na blogu je malé ocenění :-)

Lusikka řekl(a)...

Milá Sar, obdivujem Tvoje (Vaše) výtvory-výrobky a za Tvoje (Vaše) šikovné ruky je u mňa na blogu ocenenie. L

Lena řekl(a)...

Ahoj Šári.I já nakukuji co krásného se tu nabízí..Taky koukám,že jsi dostala krásná ocenění.Moc gratuluji a jedno máš i u mě na blogu.Měj se krásně Lena

sar řekl(a)...

Milé holky, moc děkuji za ocenění!!!!!

Krásný večer. Šárka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...