5. února 2010

.... a zase ta srdcata!

Nedávno jsem se zmiňovala o srdíčkách, tak tady jsou:)))). Kým jsem se nechala inspirovat, je každému jasné.....ano, je to má drahá kamarádka Pavlínka, zde jsou její srdíčka http://picasaweb.google.es/safrysek/Pilka#5165296302178406578 , určitě si prohlédněte celé její albíčko, objevíte samé krásné věci. Jelikož neumím plný steh, vyšila jsem kytičky řetízkovým stehem, stejně jako křidélka u ptáčků, s tím rozdílem, že kytička je pětičetná.




Krásný sluníčkový víkend. Šárka

15 komentářů:

  1. Jéé, ta jsou úžasná!!! Momentálně mám taky srdíčkovou mánii:-) Ale tahle Tvoje srdíčka jsou opravdu povedená!
    Hezký večer,
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, moc a moc...Hezký víkend Helča

    OdpovědětVymazat
  3. nadherna jemna paraca...tiez milujem srdiecka, a tieto su obzvlast krasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná srdíčka, moc se mě líbí odstíny bavlnek. Šarko, jsi opravdu moc šikovná!!!
    Přeji Ti super krásný víkend:))
    Dobrou noc Fleurette

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Vianne, Helenko, Zuzanko, Fleurette, moc děkuji, jsem šťastná, že se líbí!!!!
    Pěkný víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinko, ta srdíčka jsou nádherná!!!
    Ty jemné barvy na lnu krásně vyniknou :) Jak já pořád říkám v jednoduchosti krása ;)

    Krásný víkend

    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. ...tie srdiecka su naozaj nadherne...az cloveka chytia za srdce...jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou senzační,tak jemňulinké !!!Úžasné!!:-) Krásný víkend,Flo

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Šárko.Srdíčkovou mánii máme asi všechny.Ta tvoje srdíčka jsou úžasná.Moc se mi líbí hlavně materiál na výrobu srdíček i odstíny bavlnek.Krásně to spolu ladí

    OdpovědětVymazat
  10. Zlatíčka, Evičko, Jani, Flo, Blani, děkuji, moc děkuji!!!! Vaše slova mě hřejí u srdíčka.
    Kouzelný večer!!! Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Sarko,ty jsi takova sikulka.Ja se tu vzdy pokocham tou tvou vysivanou nadherou:))

    OdpovědětVymazat
  12. Šárko krása, já jsem srdíčková a tohle je něco pro mě... Nádhera. Barevně to krásně pasuje. Hezkou neděli a nejen ji :-) Andy

    OdpovědětVymazat
  13. Moniko, Andy, velmi děkuji, Vaše milé komentáře mě ženou dál:)))).
    Díky a krásnou neděli!!!! Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná srdíčka!!!! Máš všechno nádherně sladěné a propracované!!! Tak ráda se k Tobě chodím kochat :o))))... a děkuju, že jsem Tě mohla inspirovat, i když Ty to nepotřebuješ - jsi sama studnicí nápadů a v kombinaci s Tvýma šikovnýma tlapičkama je to vždy záruka dokonalosti:o). Pa safrysek

    OdpovědětVymazat
  15. Pavli, děkuji:)))), inspiraci potřebuji a hledám hlavně u kreativních lidiček jako jsi Ty. Děkuji, že "jsi"....
    Krásný den. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...