Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

5. května 2015

Krajkový romantický...

Krásný podvečer,

pustila jsem se do háčkování šátku-plédu. Moc se mi líbí "hrubší" háčkování, proto jsem zvolila silnější balvněnou přízi.
http://www.fler.cz/zbozi/krajkovy-romanticky-6293489








Pléd se dá použít i jako dekorace na křesle jako mívaly naše babičky .o)))).






Mějte se krásně.


Šárka




19 komentářů:

Helena Davidová řekl(a)...

Šárko, je opravdu překrásný!
Přeji hezký večer, Helena

Kaiva L. řekl(a)...

Šárko, pléd je úžasný. Jsi šikulka.
Iva

sar řekl(a)...

Milá Helenko,
zdravím!!!! Moc děkuji za pochvalu.
Krásný večer i Tobě. Šárka

sar řekl(a)...

Milá Ivanko,
velmi děkuji.
Pěkný večer. Šárka

Maru K řekl(a)...

Šárko, pléd se ti náramně povedl, je krásný! Hezký večer, Maru

Anonymní řekl(a)...

Šári moc pěkný pléd i prostírka,mohla by si mi napsat kde by sehnala popis?Moc Tě prosím.
Luďka www.ohnice.blog.cz
Děkuji

Elianna řekl(a)...

Šárko, pléd je kouzelný, jako kdybych byla u babičky :-)
El.

Ilona Ř. řekl(a)...

Šárko,
nádherná romantika, jako ze starých časů :-)

Anonymní řekl(a)...

Šári napsala jse Ti komentář v kterém Ti píšu jaK nádherný pléd jsi uháčkovala. nEVÍM JESTLI JSI TEN KOMENTÁŘ ČETLA A PROTO TI PÍŠI ZNOVU,BYLA BY MOC RÁDA KDYBY SI MI ASPOŇ NAPSALA KDE BY JEHO POPIS MOHLA NAJÍT. ZDRAVÍ TĚ MOC lUĎKA.
soboroval@seznam.cz Děkuji.

sar řekl(a)...

Všem velmi děkuji za pochvaly.

Luďko, opožděně, ale přeci :o))) jsem Ti poslala popis na pléd. Omlouvám se za prodlevu.

Krásný večer. Šárka

Natália řekl(a)...

Šárka, ten pléd je nádherný, mohla by som aj ja poprosiť o popis? Veľmi pekne ďakujem.
Natalia

natalia.manekova@gmail.com

Markéta řekl(a)...

Šárko, pléd je velmi povedený a opravdu z něj dýchá romantika starých časů. Mohla bych také poprosit o předlohu na s.marketa1@gmail.com
Předem děkuji Markéta


Denisa řekl(a)...

MOC PĚKNÝ PLÉD.
ŠÁRKO MŮŽU SE ZEPTAT COPAK JE TO ZA PŘÍZI.

HÁČKU ZDÁR DENISA

sar řekl(a)...

Natálko, Markétko, popis jsem poslala.

Denisko, je to příze Pris.

Krásný večer. Šárka

Silvia Švecová řekl(a)...

Dobrý deň Šárko, máte nádherný blog, dýcha z neho jemnosť a romantika, háčkovaný pléd je krásny, mohla by som Vás aj ja poprosiť o postup. Ďakujem krásne a prajem všetko dobré
Silvia

Silvia Švecová řekl(a)...

Dobrý deň Šárko, máte nádherný blog, dýcha z neho jemnosť a romantika, háčkovaný pléd je krásny, mohla by som Vás aj ja poprosiť o postup. Ďakujem krásne a prajem všetko dobré
Silvia
môj mail sissi24-12@azet.sk

Natália řekl(a)...

Sarko, bohuzial mi popis nedorazil, asi sa niekde cesto stratil vo virtualnom svete... MOzem poprosit este raz... Dakujem pekne.

natalia.manekova@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
máte moc pěkný blog a pléd je nádherný. Mohla bych poprosit o předlohu?Nebo odkaz kde jí získám? Děkuji Klára Václavíková¨
vacla.klara@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, blog je opravdu nádherný, taktéž pléd. Mohla bych požádat o návod? Děkuji Blanka zaleska.b@seznam.cz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...