Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

2. února 2015

Jarní háčkování


Ať "nestraším" Vánocemi v únoru :o))), přidám jarní háčkování ve veselých barvičkách.








Krásný večer.

Šárka



14 komentářů:

Majka řekl(a)...

Šári, to je pěkné, krásná žlutá jarní barva. Tyhle ptáčky jsem háčkovala loni, prostírky jsou moc pěkné, zkusím.
přeji krásný den Majka

Anonymní řekl(a)...

Šárka tak to je nááááádhera,akurát som objavila Váš blog a urobili ste mi krásny deň.Už len kávička a idem sa kochať tou nádherou.Chcela by som Vás poprosiť ak budete taká zlatá podeliť sa o návod na podložky a vtáčiky.Som začiatočník,ale snáď to zvládnem.
janazbynovska@gmail.com
Prajem pekný deň.Jana

sar řekl(a)...

Milá Majko,
moc děkuji za pochvalu.

Milá Janičko,
děkuji moc za pochvalu. Večer Vám napíšu mail.

Pěkný den. Šárka

Pavla gergelová řekl(a)...

Krásný den Šárko!Nemůžu se na tu krásu vynadívat.Úplně cítím jaro:-)A jestli můžu poprosit poslala by jste mi též návod?Moc děkuji pastuge@seznam.cz.Krásný den Pavla

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den. Ptáčky jsem u Vás obdivovala již vloni. Mohla bych poprosit o návod a také návod podložek na Juta.V@seznam.cz?Moc děkuji a přeji hezký den. Juta

Denisa řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

DOBRÝ PODVEČER ŠÁRKO,
MÁTE MOC PĚKNÝ BLOG A JSTE VELIKÁ ŠIKULKA.
PROSÍM MOHLA BYCH POPROSIT NÁVOD NA PTÁČKY A TY KYTIČKY.¨PROSÍM JAKOU PŘÍZI POUŽÍVÁTE.
DĚKUJI NOC ZA ODPOVĚĎ DENDA

EMAILÍK dbe76@seznam.cz

Martina HappyHome řekl(a)...

Pěkný podvečer Šárko-ta žlutá je moc krásná barvička na jarní háčkování. Ptáčky jsem dělala na podzim a o kytičky jsem se pokoušela,ale nějak mi nevyšly-takže kdyby byl návod.... :-)
Martina (marbule.h@seznam.cz)

sar řekl(a)...

Milá děvčátka,
velmi děkuji za pochvaly.
Popis na ptáčka jsem poslala.
Popis na kytičku bohužel nemám, dělám ji z hlavy. Popis vyšel v časopise Ona ví, letní číslo 2013. Z těchto kytiček jsou uháčkované letní šaty. Časopis jsem měla půjčený, takže nemohu oskenovat.

Pěkný večer. Šárka

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, mohla bych taky poprosit o návod na ptáčky? Je to krásná jarní dekorace a ráda bych si trochu jara už taky přivolala :-). Máte krásný blog s nádhernými dekoracemi a nápady, chodím se k Vám "dobíjet". Děkuji a přeji hezký den. Jitka
jiktecka@post.cz

Pavlis. ka řekl(a)...

Šárko, krásné stránky a v obchůdku pěkné látky.
prosím mohla bych poprosit také o návod na háčkovaného ptáčka. děkuji a pěkný den pavlis.ka.
pavlakazdova@centrum.cz

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer!
Mohla bych i já poprosit o "recept" na ptáčky?

Děkuji. Alena
krchova.alena@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den Šárko,
mohla bych vás také poprosit o návod na háčkovaného ptáčka? lenkapecinka@centrum.cz
Moc děkuji

Lucia Ištvánová řekl(a)...

Dobrý deň.
Naozaj máte veľmi peknú prácu.Obdivujem hlavne Vaše vtáčiky. Mohla by som Vás poprosiť o ich návod? Ďakujem pekne :)

Lucia (istvanova.lucia@gmail.com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...